Visites

10 sept 2011

Triatló Benifallet, una cursa diferent

Hola a tots! El triatló d'avui ha estat diferent. Primer de tot 14 durs km de btt, seguits de piragua i per acabar 5 km cursa de muntanya.

Comensa el tram de bici, el primer km d'asfalt. El grup es va enfilant i els corredors favorits agafen les primeres posicions. Al comensar la pujada als primers metres ja ens quedem un grup més reduit, format pels germans Giné, Xavi Queralt, Mario Mazana, Enric Boldú, Jordi (1er als monegros btt pel que m'han dit) i jo.
Jordi agafa un ritme fort i als pocs metres ens quedem a davant Albert Giné (Puça), Jordi i jo. Al cap d'uns minuts aprofitant un fort repexo jordi canvia una mica el ritme i Albert perd uns metres. Es llavors quan li passo un relleu fort al Jordi per intentar despenjar definitivament a Puça. Finalment aconseguim marxar Jordi i jo arribant a la T1 amb una ventatja còmoda.

El tram de piragua s'ha fet dur, la veritat. He pugut anar deixant poc a poc al Jordi i anar casi tota l'estona en 1a posició. A pocs metres del final m'ha passat Puça, amb la seva piragua ( tots anavem amb una piragua que ens deixava l'organització que era un lastre molt important i ell amb la seva piragua amb quilla de fibra i molt molt més lleugera que les nostres). En 100 metres m'ha tret casi 40'' i si sumem a això que ell no ha hagut de pujar la piragua per unes escales que ens feien pujar....

Comenso a correr en 2a posició. Al principi hi havia una forta pujada i despres el terreny ja suavitzava. Anava recuperant metres a Puça i per darrere Xavi Queralt veia que ja no em caçava. A falta d'un km per a meta em perdo corrent i pujo per un lloc que no tocava, perdent la possibilitat de guanyar la cursa i perdent també la 2a posició. Al final he entrat a meta 3r però Xavi m'ha cedit molt amablement el trofeu de 2n.
Una bona cursa i per només 5 eurets d'inscripció ens han donat bastantes coses!

No hay comentarios:

Publicar un comentario